Gereserveerd | FCS Day Funboard Board Bag 6'7
Ultralicht en supersterk. De ideale boardbag voor dagelijks gebruik en op surftrip. Mijn 6'8 egg past ook in deze boardbag. Ik heb deze boardbag uiteindelijk weinig gebruikt, omdat ik meestal mijn flightbag gebruik. Dit is dus geen flightbag, maar wel erg geschikt om je board mee te vervoeren in andere vervoersmiddelen dan het vliegtuig ;). De boardbag is in heel goede staat, bijna nieuw zelfs. Doe een leuk bod en dan is 'ie voor jou! Nieuwprijs was €153,00. Op te halen in Haarlem (Noord).
Belangrijkste kenmerken
Brede pasvorm: speciaal ontworpen voor fish en funboard shapes.
Lichtgewicht: minimaliseert het gewicht van je boardbag – ideaal voor reizen en dagelijks vervoer.
5mm High Density Padding: optimale bescherming van je surfboard tijdens dagelijks gebruik.
Contoured Stretch Fit: unieke ‘armadillo’ strip zorgt voor ventilatie én een strakke, veilige pasvorm rond je board.
3D Rail Protection: geen naden, maar een doorlopende laag high density foam die zich vormt naar de rail van je board.
Uitvouwbare Fin Wing: vervoer je board met of zonder vinnen – ideaal voor snelle sessies aan zee.
Ergonomische schouderpad: dubbel gelaagd en geventileerd voor maximaal comfort en ondersteuning.
Niet-corrosieve ritsen: extra sterk, duurzaam en bestand tegen vastlopen.

Hoi Anni,
In principe is de boardbag gereserveerd inmiddels. Mocht de koper laten afweten dan laat ik het je weten!