Ericeira (Ribeira D'ilhas, herinner ik me): hier mn eerste les ooit gehad, was toen best wild en rif dus zou hier niet per se een eerste les aanraden.Zelf ga ik heel graag naar Costa da Caparica om een paar dagen te surfen (bijna jaarlijks nu!). Leuk om te verblijven bij Lost Caparica Surfhouse, dan heb je gelijk lessen en leuke sociale omgeving. Mocht je geen zin hebben in hostel vibes kun je (net als ik nu doe) prive- of duolessen nemen bij Jam Surfschool/Miguel Lourencois. Heb ook nog restauranttips op mijn website, mocht er behoefte zijn ;-)
Ericeira (Ribeira D'ilhas, herinner ik me): hier mn eerste les ooit gehad, was toen best wild en rif dus zou hier niet per se een eerste les aanraden. Zelf ga ik heel graag naar Costa da Caparica om een paar dagen te surfen (bijna jaarlijks nu!). Leuk om te verblijven bij Lost Caparica Surfhouse, dan heb je gelijk lessen en leuke sociale omgeving. Mocht je geen zin hebben in hostel vibes kun je (net als ik nu doe) prive- of duolessen nemen bij Jam Surfschool/Miguel Lourencois. Heb ook nog restauranttips op mijn website, mocht er behoefte zijn ;-)