top of page

Ruilen en retourneren

Ben je niet happy met je product of heb je een foutje ontdekt?

We willen natuurlijk dat je over the moon blij bent met je SurfgirlsNL-aankoop en helpen je graag als dit niet het geval is.

Wil jij iets retour sturen?

Binnen 14 dagen na ontvangst mag je je product retourneren. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Wanneer het artikel compleet, ongebruikt, ongedragen en onbeschadigd is (passen mag wel, redelijkerwijs mogelijk), krijg je je geld netjes teruggestort op je rekening. Dit zal binnen 14 dagen na ontvangst van je retour gebeuren. 

 

Beschadigd of verkeerd geleverd product ontvangen?

Oeps, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wanneer je een beschadigd of verkeerd geleverd product hebt ontvangen, dan zijn de retourkosten uiteraard voor ons. Neem in dit geval eerst per mail contact met ons op, dan bespreken we samen een oplossing en mailen we je een retourlabel waarmee je het product kan retourneren. Zodra de retourzending door ons is ontvangen, ontvang jij binnen 14 dagen je geld terug op je rekening of sturen wij je een vervangend product. 

Hoe stuur ik iets retour?

1. Meld je retourzending aan via de retour knop onderaan de Track&Trace pagina van jouw bestelling.

2. Daarna kan je het retourlabel downloaden.

3. Pak het product weer netjes in, in de originele verpakking.

4. Plak het retourlabel over het oude verzendlabel heen.

5. Lever het pakket in bij een PostNL punt bij jouw in de buurt.

6. Vraag een verzendbewijs met de track&trace code en bewaar deze goed. Het kan ook voorkomen dat PostNL je verzendbewijs met track&trace code naar je mailt.

7. PostNL brengt je pakket weer naar ons terug. 

8. Binnen 14 dagen na ontvangst van je retour pakket krijg je je geld terug gestort op je bankrekening. 

Retouradres en zelf je retour langs brengen.

Ons retour adres staat vermeld op het retourlabel dat je ontvangt. Deze hoef je niet zelf op het pakket te schrijven. Alle pakketjes gaan retour naar Groeneweg 53 in IJmuiden. Je mag je pakketje ook zelf hierheen brengen als je in de buurt bent. Mail ons dan wel altijd van te voren even om een afspraak te maken. Je hoeft dan geen retourlabel aan te vragen en te betalen, wel moet alles in de originele verpakking terug gebracht worden en moeten wij het originele verzendlabel op het pakket nog kunnen lezen. 

Risico van retourneren.

Goed om te weten dat er risico's zitten aan het retour sturen, zoals dat een pakket verloren raakt onderweg. We hopen natuurlijk dat alles goed van A naar B komt, echter is het risico bij de retourzending voor de klant. Daarom is het belangrijk om je track&trace code goed te bewaren. SurfgirlsNL is niet aansprakelijk voor eventueel verlies en/of beschadiging tijdens de retourzending. 


Klacht?

We willen natuurlijk dat je over the moon blij bent met je SurfgirlsNL-product en helpen je graag als dit niet het geval is. Heb je een klacht of wil je graag overleggen over je product, neem dan contact met ons op. Dat kan via de mail (info@surfgirls.nl) of via het contactformulier op deze site. We doen ons best je zo goed mogelijk te helpen en hopen op jouw begrip hierin. 

bottom of page